lumpy at happytreefriends.com!
©happytreefriends
updatin' finally o_0

whoaaaa haven't been updating in a while... so many things have happened, chinese new years and stuff... hmm hieu came back on wednesday =) and i lasted =P chinese new years hasn't really been that great compared to previous years... my cousins and i drift apart as we get older... it was SO much fun in the past... it was aight this year, not bad =) i miss the good old days. i miss my childhood! i love my childhood days, now's pretty good too, i love hieu =) first month today, valentine's day =D lalala~ sent him an e-card. i'm not sure i sent it to the correct email addy? haha have to ask him later when he gets online! it seems kinda dumb now, coz' i think he's sending like a card, my e-card pales in comparision >.< someone ="/">

you lucked out at 7:59 PM

i wanna be with you* :)





candi :)
i love my cookie, hieu :)
i love eating eating mushy marshmallows, they taste wayyy good :) i like little pony, care bears and sailor moon, my heroes :)
as you can see i love :), the smiley face. and when at home, i'm a total slob. mess everywhere. no table manners. no nothing. ultimate relaxation! muAhahha =D i fear loneliness :(


fellow earthlings
sofrie
f r e d d y
celia
s a r a



currently...
i miss hieu! and i'm sooo tired =/
i got all As for the tests =D



wishes* & dreams*
oooh i wanna be where hieu is :(
i'm going to grow my hair out... i've decided i don't suit short hair too well. they won't stay when styled =/ give me 2-3 months! ahhh so far away >.


archives
January 2005 February 2005 March 2005


credits
HappyTreeFriends
template by
munkkayy boy


[tagboard here]
Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com